Jeden z poznatků z praxe ve zkratce.
Majitel webové prezentace či e-shopu je často kontaktován "armádou" obchodních zástupců společností jako jsou reklamní agentury, webová studia a další podobní se zaručeným způsobem, jak zvýšit návštěvnost, prodej, obraty a vše co by chtěl potencionální zákazník slyšet.
Mimo jiné jsou samozřejmě absolutně flexibilní, agilní, používají nejnovější postupy a technologie a aby toho nebylo málo, tak obchodní zástupce je samozřejmě minimálně "sales manager".
Všichni samozřejmě tuší, kam tento dnes bohužel standardní postup vede. Majiteli...
Tato sekce vznikla z důvodu naší potřeby sdělit myšlenky či fakta mimo oficiální část prezentace.
Najdete zde různé informace, které se však nehodí uvádět v běžné části prezentace. Jedná se o neformální články, naše zážitky a zkušenosti z oboru. Dozvíte se například, proč nefungují běžné postupy agentur, motivačních řečníků, anebo SEO "mágů".
Dále budeme přinášet postřehy z praxe, tipy a doporučení. Příspěvky budou přibývat nepravidelně, avšak aktuálně. Za dobu naší působnosti jsme se shledali s mnoha koncepty činnosti v našem oboru a upřímně, drtivá...
Je SEO opravdu takový "zázrak" jak je prezentováno a nebo se jedná o marketingový tah?
Situaci, kdy přijde nabídka na zaručené zvýšení tržeb díky optimalizaci pro vyhledávače zná jistě většina provozovatelů e-shopů i webových prezentací. Otázkou je, nakolik je tato služba přínosná a reálná.
SEO optimalizace jako taková není žádné "kouzlo" jak je často prezentováno. Naopak, v dnešní době jsou vyhledávací algoritmy natolik inteligentní, že si nenechají snadno podvrhnout informace, které nejsou na dané adrese relevantní a často takové pokusy dokáží penalizovat.
Technická...
1