S rostoucím počtem klientů rostlo naše zahlcení v rámci komunikace, dlouhé
e-mailové konverzace,
zadání z různých zdrojů a další problémy. To vše nás inspirovalo k vytvoření vlastního
helpdesku.
Nejprve jsme zvažovali zakoupení nějakého již hotového řešení, ale téměř každý
helpdesk systém byl příliš komplexní nebo zcela nevyhovující. Proto je náš systém zaměřený na
jednoduché a
efektivní každodenní používání bez zbytečných složitostí.
SDesk lze využít i pro hlášení závad a
nedostatků například ve výrobním provozu nebo občany pro hlášení závad městu.
Systém obsahuje
API, takže není problém data a požadavky odesílat kamkoliv, například v našem případě do Asany.
Helpdesk obsahuje noční a denní režim, případně může být přizpůsoben do barevné palety Vaší
společnosti.
SIMPLIKO s.r.o.
Pardubice -
Pardubičky
Zelená 251, 530 03
IČ: 06166032, DIČ: CZ06166032
Společnost je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.